Не так давно місто Івано-Франківськ сприймалось як маленьке та спокійне місто, яке пропонує туристам значно менше можливостей для дозвілля, ніж, наприклад Львів чи Київ. Разом із тим, Івано-Франківськ має власну особливу атмосферу, яка може бути несподіваною знахідкою для усіх гостей міста.
Вірячи у культурний потенціал міста, активні громадяни об’єдналися задля створення платформи «Тепле Місто» з метою перетворення Івано-Франківська на затишне та в той же час прогресивне місто.
«Ми запустили «Тепле місто» як конкретне професійне середовище, а його назва мала підкреслювати позитивну перевагу нашого міста: ми маленькі, компактні, але у нас комфортно. Ця природна теплота присутня, але її можна розвивати і підкреслювати» - ділиться керівник платформи Юрій Філюк.
Головна мета даної платформи полягає у створенні нових можливостей для ефективної співпраці між місцевими підприємцями та адміністрацією Івано-Франківська та активними громадянами задля створення нового іміджу міста.
За 3 роки своєї діяльності платформа «Тепле Місто» досягла чималих успіхів в суспільній діяльності.
Ідея першого реалізованого проекту полягала у розробці візуального стилю Івано-Франківська, над якою працював спеціаліст агенції Aimbulance Роман Гавриш разом із сербським дизайнером Йованом Роцановим. Цей проект являв собою створення нового обличчя Івано-Франківська, який був позитивно сприйнятий не тільки мешканцями самого міста, але й світовою спільнотою, про що свідчить той факт, що на конкурсі Cannes lions 2014 нова емблематика міста потрапила до шорт-листа категорії Design Lions. Слідом за створенням нової емблематики, активісти розчали роботу над ще більш амбітним завданням – упорядкуванням вивісок та фасад, як важливу складову візуального стилю міста.
Наступним проектом «Теплого міста» було створення громадського ресторану Urban Space 100 – місця, яке об’єднує активних громадян заради ідеї змін та розвитку міста. Особливість даного проекту полягає у тому, що 80% прибутку ресторану спрямовується на реалізацію громадських ініціатив міста. Про успішність даного проекту свідчить той факт, що з Urban Space 100 вже профінансував 38 громадських проектів. Більше того, платформа «Тепле Місто» прагне поширювати таку ідею та ділитись зі свої досвідом із іншими містами України. Відтак, на разі триває пошук інвесторів для громадського ресторану Urban Space 500 в Києві.
Уся діяльність громадської платформи «Тепле Місто» являє собою яскравий приклад віри у ідею покращення власного міста та її оперативного втілення. Досвід даної платформи є надзвичайно цінним для інших міст України. Адже кожне українське місто є по-своєму особливим та неповторним і завдання її активних громадян полягає у формуванні відповідного «обличчя» міста.
Саме тому, представники «Молодіжного Центру» прагнучи перейняти такий успішний досвід сусіднього міста, 8 липня 2017 р. організували зустріч із операційним керівником «Теплого Міста» на якій всі охочі могли послухати усі тонкощі діяльності платформи та задати питання.
Сподіватимемось, що успішний досвід реалізації проектів в Івано-Франківську, стане прикладом для активних громадян Тернополя та сприятиме співпраці між нашими містами.