Інновації є рушієм сучасної економіки. В свою чергу, ринкова вартість продуктів і послуг все більше визначається унікальністю, незвичністю і естетичною привабливістю того чи іншого продукту. Все більше і більше компаній надають перевагу людям із творчим і нестандартним мисленням, які можуть пропонувати креативні ідеї .
Саме елемент креативності в бізнесі створює як і впізнаваність бренду, так і залучає талановитих людей до створення якісно нової атмосфери в місті. Більш того, культурні простори можуть стати центрами громадянської участі, часто потужним поштовхом для активізації спільноти, особливо в менш розвинених містах.
Сучасні технології дають стільки можливостей для будь-якої діяльності, що творчі ідеї є куди важливішими, ніж стартові можливості. Це дає підстави говорити, що креативність - це один із найбільш динамічно зростаючих видів бізнесу в світі. До сфери креативної індустрії належить усе, в основі чого лежить творчий задум: реклами, блоги, фільми, музика, виконавчі мистецтва, архітектура, мода та багато іншого.
В багатьох країнах розвинених країнах таких як США саме креативна індустрія є одним із ключовим рушіїв економіки, приносячи національній економіці щороку в середньому 698$ мільярдів. Ми можемо бачити як швидко будь-яка американська реклама, пісня чи фільм стають популярними в усьому світі, тому що закладені там ідеї є привабливими для багатьох людей. Разом із тим, будь-яка країна володіє потенціалом розвитку потужної креативної індустрії, і Україна не виняток. Перейнявши досвід креативних економік інших країн ми можемо розвивати безліч різних напрямків креативної індустрії в своїй країні: від арт-закладів до кінематографії.
Саме тому, Молодіжний центр організовує проект «Креативна економіка: чому важлива для України?», який має на меті об’єднати активну молодь з різних куточків України, яка прагне розвивати сфери креативної індустрії. Проект передбачає неформальне навчання із залученням представників різних громадських організацій Тернополя, Івано-Франківська та Львова, успішних музикантів, ведучих, фотографів, волонтерів із Корпусу Миру США, а також американських експертів із креативної економіки.
На разі ведеться робота з організаційних питань проекту. Ми прагнемо організувати проекту у відповідності із інтересами громадськості, тож пропонуємо пройти опитування розвиток яких сфер креатвної індустрії вас найбільше цікавить.
ПРОЙТИ ОПИТУВАННЯ - ТУТ
Точні дати проведення проекту буде повідомлено згодом.